Svettig dag

Har varit på jobbet idag :) Svettigt värre :(

Men det är ganska skönt och komma upp i tid på morgorna i alla fall..
Det är det jobbiga med och vara arbetslös.. Att man sover bort halva dagen..

På Fredag vet jag inte hur de blir, lite planer på att åka iväg och fira ett födelsedagsbarn men vet inte hur det blir med den saken.
På kvällen är det fest iaf :D
ASKALAS!
Thina fyller ju år nästa helg men då ska vi äta ute :p
Hoppas på en kanon fest :)


nu ska jag äta :)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: angie

Nej alexandra.. du är hemskt välkommen att träffa Lewin dvs min och dennis son vilken dag på året som helst. förutom nu på hans födelsedag/dagen innan. Lewins första födelsedag ska firas av hans släkt.Men du får gärna träffa honom en annan dag. menar inget illa ,absolut inget personligt. Men känner att det är bättre att lewin får lära känna sin pappa först. Och att han får träffa dig efter. Jag hoppas du förstår, och tar detta på rätt sätt.. för jag menar inget illa. men detta är speciellt för mig med. Och det är lewins första födelsedag. Och jag är jätte glad över att dennis kommer upp och kanske lär känna sin son. Men det kommer fler tåg. Och förhoppningsvis får du träffa lill killen snart. =)

2010-07-14 @ 21:31:08
URL: http://angiekarhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback