Nu sitter man i tyringe och ska in och kö...

Nu sitter man i tyringe och ska in och köpa en sån bank skiva t dennis verkstad.. Dom öppnar inte förens om en kvart . Segt. Trött som fan. Vaknade av att vi hade en bolgeting i sovrummet IGEN! ingen kul väckning måste jag säga. Slänga sig under täcket och försöka öppna fönstret helt så den flyger ut. Inget man vill bli stucken av precis. Sen ska vi träffa svärmor i laholm och antagligen äta något. Sen hoppas jag på och få och få åka hem och sova några timmar. Förstår inte hur jag kan våra så trött? :s men men.

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback