Nu är vi på väg hem från skara .. Sitt...

Nu är vi på väg hem från skara .. Sitter i bilen. Har runt 25 mil hem. Har varit en helt underbar dag, med sol,bad,karuseller,gokart mm.. Till och med dennis åkte några vatten banor:-djag losade rätt stort på gokarten men jag hade roligt iaf, handlar inte om att vinna utan att ha kul :-) nu ska vi se om vi hittar godisbutiken vi såg på vägen upp. Alla är godis sugna :-d sen blir det hem, gosa ner sig i sängen med film godis och bara myysaaa hela kvällen/natten.. Och sen imorgon blir det att jobba vidare på min bil och sen jobba på kvällen för mig och dennis. Så jag kan köpa mina bildelar innan augusti :-d på måndag blir de jobb i ett travstall :-d och på fredag ska vi festa för thina har sin fest:-d weiiii. Party <3 första festen i den nya lägenheten:p

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback