Jaha nu sitter man här i stallet. Har moc...

Jaha nu sitter man här i stallet. Har mockat, och putsat lite på alla selar och huvudlag :-) idag ska älsklingen till garaget utan mig för jag behöver sova. Knappt sovit nånting dom senaste dagarna. Ikväll blir det god mat :-) som bara jag och dennis äter ;-) på fredag ska vi till wild west steak house och fira thina. Carina och Hans kommer oxå ner och firar henne :-d dom har så där as god mat där och dennis har fått för sig att han ska äta 1 kilo fläskfilé xD ska bli intressant och se hur mycket han får plats med :-P nej nu ska jag börja plocka in hästarna. Tjingtjing<3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback