Igår kollade jag och dennis på en film s...

Igår kollade jag och dennis på en film som heter Martyers. Helt sjuk film ! Dom typ torterade, sköt folk med hagelgevären misshandlade, skinnflådde människor, satte klammrar i huvudet på folk..:-o trodde jag skulle spy vid vissa tillfällen.. Men idag kommer förhoppningsvis dick med bättre filmer. För idag ska vi kolla film äta pizza och bara ta de lugnt :-) efter jag jobbat ska jag hem till mamma och mocka och sen ska jag och dennis till garaget och svetsa fast mina nya tröskellådor. Och sen hem. Thina och rasmus och hundarna kommer hem idag. Flugorna är fett irriterande idag. Tror jag smäller av snart!!! Äckliga saker!

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback