Har precis haft träff på biolog design. ...

Har precis haft träff på biolog design. Typ sysselsättning för arbetslösa.. Rätt kul . Detta har liksom hjälpt mig med och komma på vad det egentligen är jag vill hålla på med och vad jag har för erfarenhet mm.. Och det jag fick högst på listan var design, smycken, inredning, naglar,photoshop, trädgård, städning,. Och nu på torsdag ska vi sitta lite på internet och söka vad för utbildning för och kanske bli smyckes tillverkare, eller jobba i smyckes butik, eller trädgårds mästare, Eller nagel manekäng? Heter de så? En sån som gör nagelförlängningar och sånt kul :-) vet en som är jätte duktig på de. Och hon har inspirerat mig. Tycker det är skit snyggt med färger och glitter och sån "nail art" alla jag gjort det på har bara åh vad fint.. Och du måste göra dom på mig.. Men har också hört från några utanför att jag inte är duktig och att jag borde gå en kurs. Så nu så torsdag skulle jag kolla om jag kunde få en praktik plats på en nagelstudio.. Eller höra med dom vad dom rekommenderade :-) kul :-d var skeptikes mot allt detta i början men efteråt så tycker jag det är ganska kul :-) nu blir det pizza och sen soffan :-)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback