Torsdag morgon

Då har man vaknat precis då, lite sent jag vet men jag var extremt trött idag alltså :/
Frukosten idag blev fruktcoctail :) gott :P

Nu ska jag fixa till mig och sen ska Älsklingen och jag åka till Laholm och gå lite ärenden ett av dom till Arbetsförmedlingen mm..
Ta en fika kanske och gå en liten sväng någonstans, komma ut lite sen bli det hem till mamma och mocka och rida kanske och sen hem och städa... mycket och göra synd att man vaknar så sent :(

När vi hade vaknat så låg Vi och myste med Mediza och lyssnade på musik under de varma täcket, är ju dock ingen fröjd varje gång man ska gå upp från sängen och det alltid är lika kallt i huset på morgonen! :0


Skriver mer senare om hur denna dagen slutar och hur mycket jag fick jort på en skal från ett till tio. :P


<3

vilken flopp!

kommer in till Arbetsförmdelingen idag, jaha då var dörren stängd! :o Vet ni varför? för att det var inte förens imorgon jag skulle dit!!! Gahhh :@ Så arg jag blir
Men vi åkte iaf och pratade med nån kärring på Komvux om detta med Lackerings biten och de.. Så Onsdag nästa vecka så får vi se hur de blir med den biten,



nu vill inte jag skriva mer för nu e jag sur!!!!!!!!!!!


Håller förtillfället på och plocka bort julen, drygt.. Många tomtar och lampor som ska ner, sen gardinerna mm... suck... tur man har musik och några fina dans moves :P
HAHA nästan så man skrattar åt sig själv ibland ;)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback