Snö snö och åter snöööööö

Ush.. massa snö ute, och nu ska jag och Dennis ner till Hishult och ut och gå en sväng med Nicke, var ute och gick med han i förr går, full rulle hela vägen typ :P
Haha..
Sen ska vi fixsa lite här hemma och rensa upp så elnissen kommer åt och sätta upp vägguttagena.. :)

Kollade på Avatar igår :)
Riktigt bra film! Rekommenderar stort.

Och ikväll ska vi kolla på Crank och sen har vi lite nya filmer på datorn som vi tänkte dega framför..
Gott e de ;)

Lämnade in min mobil igår igen :(

Fan alltså om den fittar sig igen ska jag fan be om pengarna tillbaka alltså!
Tänker fan inte betala för något jävla MÖG!
Så om den håller på igen ska jag snacka med min bror om han kan fixa fram en Blackberry till mig :)

Söt e den :P


Nu ska jag klä på mig och åka till Hishult...

Tjingtjing ♥

Dennis : jag älskar dig värm mig



20:24

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket.
Har dammsugat diskat (2 ggr) Skalat potatis och gjort mat , varit och mockat och ute och gått med Nicke och Dennis :P
Tvättat.
Och städat verkstaden och hängt upp verkstaden :)


Och nu har jag precis duachat och nu väntar vi bara på att filmen ska börjar :)
Sen blir de sängen för min del, upp i tid imorgon och städa klart och hänga upp alla verktyg.. sen ska jag fan in och städa hela huset,speciellt toan och duschen och byta gardiner i hallen och sovrummet.

SLUT :D
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback