Skojjar du med mig eller?

Ja de vad typ det första jag sa när jag läste sms:et mamma skickade imorse klockan 7.
- Upp och hoppa Sunshine 15 minus ute dags och upp och elda.. :)

Ja ba neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Sen satte ja näsan utanför täcket och då sjönk verkligen morgonhumöret till mullvardsnivå! .. SVINKALLT

Jag menar jag trodde fan denna "vargvintern" var över :( Men inte då!

Så jag och Dennis låg och drog oss till halv elva, sen åt jag frukost och sen skulle vi ut och klyva ved, men då passar inte 3fas uttaget till klyven!!
HELVETE! så fick ringa elnissen så han fick komma hit och kolla de...
Vi får byta yt det iaf.. så imorgon kommer han..

Sen efter de så åkte vi till isen och körde :) Kul var det! HAHA jag lärde mig precis hur jag skulle göra för och inte snurra så kör Dennis in med all jävla fart och ba isen knakar som fan! :0
Så han vågade inte kör. men pappa sa att isen närmre 30 cm tjock så det var var ingen fara :)

Sen åkte vi hem och fixade min termostat på bilen så nu är det FAN så varmt i bilen! WOHOO!
Typ 40 grader! :D Gooooottt <3


Men nu är de fan kris med min rost, tröskellådorna måste bytas ut.. har dom men ingen plats och svetsa dit dom på.. :/ Och rosten har spridit sig :( Bajs oxå!

Men men... bara och leta garage! Vet ni något så hojta gärna till! Betalar klart för jag får låna de...



Sen åkte vi en sväng till Tyringe och handlade lite mat och hundmat och Dennis bänk han ska ha ute i verkstaden som han tjatat om i evigheter nu :P

Så nu är pojkarna ute och sätter upp den medans vi får laga maten och fixa här inne..

Håll tummarna för att vi har vatten ikväll :)







Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback