Pallar inte med att folk inte har något liv!

HAHA! kul morgon... NOT!

Fattar inte varför folk ska hålla på och hota hela tiden!!

Fick ett sms imorse av någon IDIOT som kallade mig fitta och hotade med och komma ner och skjuta mig i huvudet om jag kom emellan Dennis Angelika och Lewin... :0

Att folk bara orkar...


Men tänker inte lägga ner energi på och polis anmäla de för vill folk skjuta mig så får dom la göra de om dom vill vara så fega!


LIV?
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Therese

Kolla upp numret. Men att dom orkar hålla på. Hoppas allt är bra annars.

2010-01-10 @ 15:50:07
URL: http://theresejornbo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men det är inte Angelica, det är någon annan, har redan pratat med henne, och jag skulle höra av mig tll henne om jag fick något mer sånt.. Ja då allt är bra, desamma på dig :)

2010-01-11 @ 12:53:49
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOlla upp nr och visa det förpolisen och sen e det över...

2010-01-11 @ 14:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback