Palla!

USH

Palla åka till jobbet SKIT trött efter en helt fukkad natt utan sömn och sen komma hem LIKA jävla trött plus att man är IS KALL,
förtuom på fötterna för min underbara älskling köpte ett par varma vinter dojjor till mig så mina tår inte blir blåa igen
OCH man har en fet jävla äcklig bula i pannan efter att ha tappat en spån bal på säckakärran så den drämde tillbaka rätt i skallen på mig, en bit ovanför tinningen, så nu ser de ut som man har horn på väg ut xD
MEN FAN va ont de gör! :'(
Alldeles yr och illamående och jag ser inte fullt på mitt högra öga, men de börjar komma tillbaka lite smått nu
Har la åkt på en Hjärnskakning :(


Och jag som är s där super duper pigg just nu med..
Man ska ju absolut inte sova när man tror sig fått en hjärnskakning för om man gör de kan man typ dö i sömnen.

Läskigt


Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem och mysa med mig, och försöka hålla mig vaken..
Sen blir de en varm dusch med älsklingen
och ikväll blir de mysa ner sig i soffan med chips och dip och film<3

Showtime klockan 21.00 :)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback