Onsdag :)

Jaha då är man hemma igen och idag har jag
  • Jobbat
  • Varit i Laholm
  • Kollat på hus
  • Mockat hos Nicke
Imorgon blir det inget jobb för min del, ska dock in till Arbetsförmedlingen på möte klockan 1 men annars e de bra :P

Fick lite nya filmer av pappa idag som vi skulle kolla på.. Måste bara gör om dom till Dvd format först..Suck!

Imorgon har man lite och göra.
Det som ska göras är:
  • Plocka ner allt jul pynt
  • Städa hela huset
  • Diska
  • Plocka iordning på tvätten
  • Hinna med och rida
  • Till Arbetsförmedlingen
  • Mysa med Älsklingen <3

När jag betalt elräkningen och skatt och försäkring på bilen ska jag se om där blir pengar över till ett sånt Simkort.
Kostar runt 1400 kr :(
Vill börjar simma igen, behöver verkligen det!
Plus att det är kul!
Har typ alla simmärken du kan tänka dig :P
Tog alla när jag var mindre...

Men får se hur pengarna räcker till.. :)

Nu blir de film dags ...


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback