Nyår hm...

6b75b659d07e2292cd98b99483c8b00a.png

 

Nyår hm ja vad fan hände igår egentligen!? xD lite suddigt där va?

Men det jag kommer ihåg var i alla fall roligt.Vi firade våran ny år hemma hos oss med våra närmsta i alla fall :) vi spelade jag har aldrig, rökte vattenpipa, drack, spelade sanning eller konsekvens, twister, sköt upp raketer och pussade på dom vi älskade, massa bilder som togs igår :D haha fett kul och kolla på dom så här dagen efter!

 

 

Min stackars älskling mådde inte bra igår :'( han hade jätte mycke huvudvärk, trodde han var på väg och bli sjuk :( men han var med till 9 igår och sen kom han ut när vi skulle skjuta raketer och vi fick fina pussbilder, som ska skrivas ut och ramas in <3

 

 

Dagen idag har fan inte varit bra alltså, vaknade upp kl 7 imorse och var typ skit törstig, fick gå upp inte mindre än 14 gånger och dricka vatten! Sen kl 11 fick jag gå upp och pissa och vad kommer inte som ett bomb nedslag då? Jo baksmällans huvudvärk :o OMG ! Trodde jag skulle spy, vaknade runt 3 igen och hade ännu värre huvudvärk än någonsin började fan gråta, kändes som om usama bin laden hittat sin nya terror attack, så de blev bara och ligga i sängen, få frukost på sängen av älsklingen och mysa massa !

 

 

Helt underbart, om man bortsett från den fruktansvärda huvudvärken då :) sen körde vi krille och joel till bussen och tåget var de raka vägen till donken :D fete mat <3 me like!

 


Men vad fan är de för fasoner dom håller på med. Dom tar bort denbästa Jävla hamburgaren stup i kvarten :@ min älskade big Tasty! Jävla sätt! Imorgon blir de att jobba, medans dennis Thina och rasmus ska åka till borlänge. Kommer sakna min älskling totalt jätte mycket :'( <3

 

 

men men.. Har precis försökt duscha bort baksmällan så gott jag kunnat, gick inte så bra men ändå :p he he. . Mamma den stackarn mådde jätte dåligt idag, hon hade spytt och allt :'( antingen ett fett migrän anfall eller någon sort av influensa . Kry på dig mor <3 tjing tjing<3

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback