Körning på isen

Igår käkade vi middag hos Mamma och Pappa, för dom firade silver bröllop.
25 år,
Men dennis och jag är på god väg vi med
1 år imorgon :D
<3
Vi spelade lite Buzz som min bror köpt till mig :)

Käkade massa godis och drack cola och cider:D
Fett kul!
Sen var det hem och gosa in sig i en KALL säng och kolla på Död snö..
Norsk skräckfilm.. hahah... säger inget så har jag inget sagt :p



Idag och igår spenderades dagen på Oxhulta isen
Dennis, nico, andre tim och pappa körde på dagen och jag och Nico körde på kvällen.
Ville inte köra när alla såg på :(
Men fick köra Nicos bil på kvällen och min oxå :D
Framhjuls sprätt :p

Hahah men tänkte köra lite imorgon när det inte är någon där :)


Ikväll blir de nog Buzz eller film kväll :)

Thina hade fixat hem "Det regnar köttbullar".. Får hoppas att det är bra kvalite på den så den går och kolla på :D

Nu ska jag hämta ved sen ska jag komma på något och laga till oss ikväll :/ Alltid lika roligt. suck!


TjingTjing



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback