K..k...kaaa...l-l-l-lt

Dagens låt får bli....
http://www.youtube.com/watch?v=1wCxUlmAFxs
Jay Sean ft Lil Wayne- Down



Burr burr . . .  Kallt satan ute :0

Typ sätta näsan utanför dörren och snoret fryser till is... Usha för kyla!

Men jobbet är man då tvungen och gå till i vilket fall som helst
Alldeles fruset var de överallt...
Hästarnas vatten, kranarna mm
Tråkigt.. tog extra lång tid idag, eftersom jag fick springa fram och tilblaka med vatten hela tiden..
Ska dit igen klockan 3 och släppa in hästarna, förhoppnings vis har Älsklingen kommit hem så han kan hjälpa mig med ett åringarna..
Har KANSKE fått jobb i en vecka i Håleryd, dom har ett stuteri där och en ska sluta, en vecka för tidigt, så jag kanske ska hoppa in :)
Över 60 hästar :P
Sheat! Jag som har svårt och hålla reda på mig själv :P

Men har jobbat ihop lite pengar, till hyran och maten iaf.. Och så ska jag lägga undan till elen nästa månad, kommer antagligen vara sky hög eftersom den en vecka var uppe i 14 kr kw/h.. :0
God Damn!!

Var och hämtade min kära mobil från lagningen igår, tror ni den funkar? Nej
Touchen fukkar sig fortfarande :'( Så ledsen jag blir ! !

Sååå de blir väl till och lämna in den på lagning igen :'(
Helvete!



Nu ska jag äta något sen till Hishult och mocka hos min egna häst..






Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback