Im sick :'(

39 graders feber, halsont, snorig, huvudvärk...

Gott :( Skulle egentligen jobbat men va fan...
Visst en förkylning kan man jobba med men feber ? :/
Men nu tar Älsklingen hand om mig och jag planerar och sitta framför tv:n under mitt gossiga täck hela dagen :) <3


Nu kollar vi på "Pakten"
Många Jätte bra filmer som vi fick låna av Mona..
En av dom Full Frys xD Minnen från den filmen xD
Men dom e gamla :P


Och sen ska jag kolla på maaaasssa andra filmer och dricka the ♥


På torsdag ska jag och Dennis in till Arbetsförmedlingen och kolla upp lite om och börja skolan igen
Både jag och Dennis vill ju plugga vidare till lackerare..
Sen ska jag vidare till Motivlackerings kursen :)
Kul, har ju nästan allt som behövs...


Men vi får se, får nog läsa upp en del ämnen :/ suck.. skolan IGEN! Men nu har man Älsklingen med sig så nu kanske det går lättare :P


Men men nu ska jag kolla vidare på filmen, bloggar mer senare...

Tjing tjing♥



16:19

Har preecis kollat klart på Maid of Honor.
Sjuk film, handlar om en kvinna som typ e besatt av sin systers man, och så dör systern och då flyttar systern in i huset och tar hand om barnen mm sen träffar mannen en ny kvinna och ska gifta sig med henne och då ttyp gör hon den galna allt för och förstöra, till och med döda folk :/

OMG liksom...

sjukt!

Ska kolla på en film som heter Edison nu..

Mitt lill hjärta ligger och sover som en stock <3


Rasmus skulle till Laholm och hämta post så han skulle vara snäll nog och köpa lite godis till mig <3
weiiii


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Therese

AAWW! Full frys, den har inte jag sett på länge. Fast jag har ju inte ont i ryggen längre heller. Eller jo, men jag behöver iaf ingen skena. ;)

2010-01-11 @ 17:47:26
URL: http://theresejornbo.blogg.se/
Postat av: Therese

AAWW! Full frys, den har inte jag sett på länge. Fast jag har ju inte ont i ryggen längre heller. Eller jo, men jag behöver iaf ingen skena. ;)

2010-01-11 @ 17:47:46
URL: http://theresejornbo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAHA! gamla minnen :P

Tur man inte behöver ryggskena ännu xD

Kan ju komma och behövas i framtiden , det vet man aldrig, säg aldrig aldrig :P

2010-01-11 @ 23:11:21
Postat av: Therese

Haha! Ja, det dagen kommer säkert. Men NÄR den kommer ska jag nog gå till läkaren. Haha.. känns säkrast så. xD Annars då? Allt bra. Sry för allt. Menar verkligen det. Å det va inte jag som skrev i hennes blogg. Blev bara ledsen att du trodde jag skulle gå till henne över dig. No way, once you had Fitty you never let go. <3

2010-01-12 @ 14:00:41
URL: http://theresejornbo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hehe ja de e la säkrast så:P

Awww,jag bryr mig om det längre.. har redan rätt ut allt det med Angie ändå.. Gammalt och glömmt:) saknar våra minnen ihop, saknar oss! Vet att vi inte kommer bli som förr men vänner kan man väl vara, prata och så.. Kan väl vara en början :) Eller hur din slemboll ;)

2010-01-12 @ 16:15:12
Postat av: Therese

Saknar det med, saknar oss otroligt mycke! Känns så tomt utan dig, hjärtat är inte helt. </3

Står fast vid det jag en gång sa till dig, du är fast i mitt hjärta Fitty. <3

2010-01-12 @ 18:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback