Hemma igen :)

Blev väl inte riktigt lika romantisk hemkomst som jag hade tänkt mig men det fick duga :P HEHE...
Mysig helg :)
Massa god mat och film till max <3
Skönt och få komma bort lite då och då, men nu är det tillbaka till verkligheten igen :)
Imorgon börjar jag och Dennis på det nya sunda livet..
Eftersom min lilla Älskling har LITE sömn problem så ska vi ändra matvanor, motionera mm..
Och inga kakor :( Lika ofta
Helt kan man ju varken sluta med kakor eller godis :P
Det får räcka med att jag slutade röka fan! ;)

Hehe och Thina och Rasmus ska sluta röka så nu Hejar vi alla på dom så dom klarar de :D Heja Thina Heja Rasmus!!
You can do it! <3

Imorgon planerar jag in och rida en sväng, funderar på och ta hundarna ner till Hishult och sen rida en sväng på banan :)

Länge sen nu ju, är ju så himla halt ute och har dock inga broddar på Nicke, stor risk att han typ trillar och skadar sig och bryter ett ben eller sträcker sig, så har vart lite feg med ridandet :(
Men imorgon ger vi oss på de igen :P

Wish me good luck !


Sen när jag fått pengar så ska de handlas in lite god mat och lite frukt, ska försöka säger försöka, byta ut lite av godiset till frukt! :)

Måste ju börja någonstans annars slutar det med att man rullar fram och dessutom passar inte en FIN tatuering in på en fet Muttskis mage :P

Så nej, ska skriva ut bilden och lämna in den till Veronica så hon får skissa upp den i sizen jag vill ha den i sen ska hon räkna ut vad den kommer kosta och sen så... :D Boka tid och spara pengar :)


Nu ska jag kolla film och mysa med Älsk :D

Tjingtjing

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback