Hatar kyla !


Idag vaknade vi runt 12, sen åkte vi och hämtade släpet och körde och hämtade ensilage.
Fattig blev man ju, gick typ minus :(
Sen åkte vi hem och lastade av de och sen åkte vi och handlade lite frukost, kylen är ju tom snart :(

Pengar pengar pengar.... HATAR DE! Dom suger!


Sen åkte vi hem och käkade frukost och kollade på Piff och Puff "Räddningspatrullen" :D

Men somnade efter ett avsnitt när jag la mig och gosade med Dennis


Och inatt hade vi typ minusgrader i huset!
Eller iaf i vårt sovrum!!
Fitta säger jag bara!
Burr :(
Men Dennis var varm :)
Brukar oftast ligga på min sida med halva kroppen utanför men nu låg jag PÅ honom hela natten, snodde all värme :P Mohhah!


Men men.. idag eldar vi iaf mycket! :D
Värme :D
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback