Funderar på att åka iväg någonstans , men var?

0-23d649f34dfc8118c6647e50ee30e854.png


Funderar på att åka iväg någonstans i helgen. Thina ska upp till sin mamma , och vi pratade om att jag skulle följa med men hon kanske oxå vill komma bort lite själv :)

Vet inte var jag vill åka men behöver komma bort lite från vardags livet. Vill umgås med mina kompisar,dom få jag har kvar, och typ bara ha en break från allt annat.

Dricka ett glas vin, sitta och prata eller göra något kul :-) Inget för att komma bort fram dennis absolut inte! Kommer sakna honom totalt jätte mycket. Men ibland behöver man sakna någon så mycket. Någon som har något förslag på vad man kan göra?

 

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Therese

Hoppa på Finlands färjan vettja. ;)

2010-01-13 @ 22:04:44
Postat av: Alexandra

HAHa jaa för de gör jag ju bara så där :P ensam...no way... du vet hur dom e på den båten... USH! måste ju haa pitbull där för och inte bli överfallen

2010-01-14 @ 00:04:49
Postat av: Therese

haha.. ja, eller typ pappas elaka blick när han ser BRUTALT farlig ut. ;)

2010-01-14 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback