Fredag och helgen är här igen :)

Jaha idag åker man till svärmor :)

Ska bara ner till hishult och mocka och sen bär det av..
Skridsko åkning imorgon :) Mys...
En helg utan pojkarna, sa de till Thina att när vi väl ska lägga oss ikväll så kommer jag typ börja böla för jag saknar honom.. har inte varit utan honom på näst intill ett helt år för bövelen!

Arbetsförmedlingen idag, trodde jag skulle döööö av uttråkning, dom bara lovar och lovar men inte fan gör dom de sen! :0

Trött var jag med och det gjorde ju inte saken bättre av att man satt och nickade till stup i ett :P
Haha la mig på bordet, och ögonen blev tyngre och tyngre... var SÅ nära på och somna men sen kom jag på att jag både snarkar och dreglar när jag sover hade kanske inte varit så populärt att ligga där och sova på de viset xD Mahaaa...


För er som gick med mig på Munka vet vad jag pratar om, typ somnade HELA tiden :P
Dreglade ner Korres matte bok totalt en gång med xD
Nice ;)


Men men nu har jag inte tid och skriva, ska hinna mocka och duscha och så innan vi ska åka med...

Skrier mer på Söndag
<3 TjingTjing <3


Älskar dig Dennis glöm inte de ♥
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Therese

Du dunkade huvudet i bänken ett antal gånger. ;)

2010-01-15 @ 17:18:49
Postat av: Alexandra

HAHA jaaaa ett antal gånger ja :P

2010-01-17 @ 23:21:45
Postat av: Therese

You made my day iaf. Ett antal ggr! hahahah

2010-01-18 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback