Fan va trött jag blir!!!

Jaha då har man precis vaknat och nu så tittar man ut och ser att det FUKKING snöat ute!!
Jag skulle ju rida idag, vägarna var ju något så där fria!
Nicke har skor fram och eftersom jag nästintill bara kan skritta så kommer han bygga snö styltor! :0
JÄVLA!
Så de blir bara och skita i de!! :0

Och sen måste jag säga att jag är SÅ JÄVLA trött på att folk lånar pengar, kläder, skor mm av en och INTE lämnar tillbaka de!
Nu har de fan gått ett år sen Sara Eriksson lånade 700 spänn av mig och lånade en massa kläder och ett par skor av mig och jag har fortfarande inte fått tillbaka de! Har skickat massa mess till henne men inte svarar hon för de, har oxå provat och ringt henne.. Feg? :)

Kommer bli kul nästa gång jag träffar dig Sara, vii ska ta ett lååååååångt prat! :)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Annonym

Detta med att låna pengar håller jag med om jag har råkat ut för samma sak.. FLERA Gånger av ett antal olika personer som lovar att betala tillbaka.. Men icke.. Men en vacker dag kanske det kommer.. vet aldrig.. Här får man för man är snäll och ställer upp, sen läser man på sidor från personen i fråga om piercingar och tatueringar som är nygjorda men betala sina skulder..Icke

2010-01-19 @ 13:20:38
Postat av: Alexandra

Ja du det är alltid lika roligt och typ se att personen i fråga går och köper kläder och smink för flera hundra men mina pengar dom finns inte! :0 idioter finns det fan gott om, men gud straffar alla jävlar till slut, och då kan man ju bara hoppas på att dessa straffas extra hårt.. :) Mohahah... :D

2010-01-19 @ 13:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback