Faith , Hope and Love



Ett förhållande bygger på tillit, hopp och ärlighet och tvättäkta kärlek
Visst har vi alla våra moments liksom
Alla har sina bråk
Stor som små
Vissa förstår inte sig på alla och inte jag heller ibland
Känns kanske onödigt och bråka om en liten sak, men det är faktiskt nyttigt och bråka då och då
och anledningen till att jag alltid vill åka iväg dom gång jag och Dennis bråkar är för att jag egentligen inte vill bråka/försätta bråka
Vill bara åka iväg, andas, ta de lugnt, tänka resonerligt och sen komma tillbaka till vardagen



Men jag älskar min pojke och jag kommer aldrig lämna honom,
bara åka iväg en stund och sen komma tillbaka och slänga mig
i famnen gråtandes och säga förlåt 1000 gånger.





Älskar min underbara pojkvän <3
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback