En liten tripp till Öland

Jaha i Söndags bar det av till Öland för och byta Rasmus volvo mot en annan bil :)
Så det var bara och packa in alla i bilen, inklusive hundarna.
Åkte i pyjamas byxor och raggsockar :) MYS!
Långt var de, men mysigt, somnade dock ett par gånger, sen stannade vi på en mack för och äta och kiss hundarna
Och vi stannade verkligen på den SUNKIGASTE macken vi kunde hitta!! dom hade varken baguetter eller en svettig macka :(
Så de fick bli en sån french hot dog :)

Sen var de raka vägen till Öland, över bron och allt :)

Bilder kommer lite senare. :) fint var de, precis i solnedgången :)

När vi kom till Öland så skrev dom på papperna och sen var bytet gjort :) vi lastade upp den nya bilen på släpet,lite komplicerat eftersom den var så jävla låg! :0

Men det gick till sist ...

Sen var de hem, stannade på mc donalds och käkade fet mat :) GOTT

Sen hem och elda och sen åkte vi hem och thina och dom satt och spelade och sen blev de sängen ..

Hela resan var runt 50 mil..










Sen igår så övningskörde jag till Laholm och Min UNDERBARA Älskling köpte ett par vinter stövlar till mig för att han inte vill att jag ska frysa om mina fötter när jag jobbar :$
Är han inte underbar?!
Sen åkte vi till Maxi och köpte Guitar Hero till xbox:et och 2 andra spel :)
Så sen satt jag och Thina och spelade hela kvällen, ända fram till Paradise Hotel då vi fick sällskap av Jennie och Karim :) Gulliga!

2 st program av programet på en dag! KAN DE BLI BÄTTRE?!?!
wohooo!!
Men den nya deltagaren är ju bara för mycket!! GROWS rent ut sagt!
HOE!
Äckliga strippa....
Och stefan är ju fan inte mycket bättre! Jävla kanin!
Först sätter han på Dalin och sen innan han kommer så slutar han och sen går han in till Erika!!!!
Fy FAN va äckligt!!!


Men men vi får la se vad som händer ikväll, 2 program då med ju :D PLUS att Erika har fått imunitet i nästa par cermoni :D WOHOO!!!

Men Annelie och Christoffer ska ju ändå vinna allt eller vad säger ni??? :)

Söta e dom <3




Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback