Måndag

Jaha idag vaknade man ganska sent då :P
Typ klockan 2 :)
Gott!
Sen blev de ner till banken och sätta in hyran till hyresvärden, lite sent jag veeet :S
Men så e de när pengarna inte finns är den 30:onde... Åkte till Affären och köpte lite god frukost
Sen blev de frukost och mys på soffan med Älskligen :)
Sen åkte dom och då blev Thina och jag själva så nu ligger hon och pratar med Marije och jag sitter här och lyssnar på musik med lurar..

Längtar inför kvällens avsnitt av paradise hotel ! :D
Woooohooo


Diggar Jackies säng kammar replik till Andreas!
Andreas du måste vakna nu, du, du måste vakna nu,
Vill du se min navelpiercing?

xD
HAHAH! ska prova den på Dennis :p



Har hittat en låt som får varenda hårstrå på min kropp att ställa sig upp.

Eller aaa inte själva låten men killen som sjunger har en röst så man håller på och dööö...








Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback