Bläääää

Jaha...
Igår tog vi oss en tripp till Norra Rörrum... haha ! uttala de kan jag knappt.. :P
låter lite grötigt xD
Vi åkte för och kolla på en bil till Carro :)
850, volvo ska de va :P
Så nu har Carro en egen bil :D

Och igår ingick vi i en pakt om att vi inte ska äta på Mc Donalds, Max eller Burger King på ett halv år!!!
Den 28 Juli får vi börja äta på Donken igen :)
Hoppas bara inte BigTastyn försvinner innan vi får börjar äta där igen :0
Då kommer jag smälla av på redigt!

Och när vi kom hem så var de svinkallt i vårt sovrum så vi platsade oss i soffan istället :)
Mysigt, men dock inte lika mysigt att jag inte kunde sova och jag skulle upp och jobba imorse klockan 6 :(
Så imorse var man ju lagom trött eller så...

Fick be Dennis hoppa över till den andra soffan för han bara knuffade och rullade runt i soffan HELA tiden.. fett störande!
Men älskar dig lika mycket för det baby! <3
For ever and ever babe


Och på jobbet idag trodde jag seriöst att jag skulle kola vippen asså!
Fett dåligt kondis man har eller?!
Efter att pulsrat i 40 cm snö i typ 100 meter så var jag DÖD!
Svär på gud jag var röd som en tomat i ansiktet!
Och hästen vägrade typ gå så jag fick praktiskt sätt dra med mig hästen i snön.. Ush!
Hata snö, hata kyla, hata massa kläder! HATA VINTERN!
Den kan vara i typ 1 månad men fan inte längre!

Började klockan 7 imorse, körde moped till jobbet... Gahh vad HALT!
HAha slirade över hela vägen xD
Men fram kom jag iaf :P

Slutade klockan 5 eller något.. jobbig dag... inte van vid och jobba så länge.. helt död. somnade på soffan idag, brukar inte göra de men idag gjorde jag det :p gott e de  sov som en liten gris...

Men men nu ska vi la göra något annars e de fan bud på och sova alltså!

Har varit och köpt vin idag med :D 2 Flaskor <3 YumYum :)
Länge sen man drack vin.

Men nu orkar jag inte skriva mer ...

PussPuss


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback