Tjingeling badring

Imorse så fixade Älsk och jag Tyskens inner tak och sen hämtade vi en sleten 740 :P
Jag fick snurra på ratten och trycka på bromsen ;)
Hehe...
och sen så...
har jag varit och badat på badhuset med mami och hennes vännina.
Fett skönt MÅSTE göras om!
Simma lite längder, bada ångbastu, bada bubbelpool :D
Yum! Kan ju inte bli bättre!
Sen hem till Mami och ta en kvällsfika och sen hem och duscha och kolla film
Soft.. :)

Ska skaffa årskort!

Ett måste

Så inom kort tid ska jag ha en monokini och ett årskort på simmning :D
För jag är som fisken i vattnet ! :D

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback