Söndag

Idag har vi inte gjort så mycket, vaknade, åkte till macken och pratade med Uffe tvättade bilarna och pratade ännu mer, Emma och Stefan kom med Damion , sen skulle hon beställa tid till tatueraren...
Din gris!
:P

Vill oxå!!

Sen kom vi hem och nu har nico diskat, madde har åkt hem och nu ska vi laga mat...
Ris och köttfärs gryta :)
Gott..

Sen ska jag duscha och sen blir de soffan för ikväll...



Tjingtjingeling <3



Sitter och kollar på klänningar och blev TOTALT förälskad i denna!!!!
Funderar på och köpa den!

eller denna? :)

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eller...
































eller












Eller ALLIHOPA!


jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Matilda

Hej

Ska du på mötet imon? Kram

2010-02-28 @ 18:55:57
Postat av: Alexandra

Ja det ska jag. ska åka och bada först sen ska Mami och jag dit :P du då?

2010-02-28 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback