Nattuggla

Jaha nu sitter man här med  älsklingen i sängen och har STORA problem med och skriva pga av att jag precis fixat mina naglar och dom är typ långa :P
Trycker bara mellan knapparna hela tiden ;)
HAHA... Low lifer...

Men nu ska vi äta något sen mysa och sen sova !

Imorgon ska vi bara skicka iväg ett paket och sen ska jag ringa Bengt ch se om vi kan klyva klart veden så vi kan börja på våran sen, fan den börjar tryta lite :0

Börjar bli lite halv seg nu så nu säger jag Nattnatti..
Bilderna på naglarna kommer upp när jag fått alla mina "two-way-pens" :)
Så jag kan börja någon jävla gång!



och tack Älsklingen för hjälpen med min blogg, fan hade ju blivit med randiga negerbarn om jag skulle gjort allt själv, teknisk som man är :D


HAHA...

Sweet Dreams Everybody allihopa
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback