Mysigt med 100 mil

Jaha i Lördags morse packade vi in oss alla i bilen..
Thina, Dennis, Jag, Nico och hundarna...
Sen började den 100 mils långa resan till Karlstad och tillbaka ..

Hela resan bestod av sjukt roliga samtalsämne, film, veckorevyn, godis m. m

Vi kollade på Twilight New Moon <3
Grät typ 5 ggr, sjukt bra film!
Helt förälskad i dom filmerna!
Thina och jag MÅSTE se den 3:dje direkt när den kommer ut!!!



Sen kollade vi på Sorority Row, värsta sjuka skräckfilmen
HAHA och min godispåse trillade ner på min axel mitt i hela filmen,  och jag trodde mitt hjärta skulle ploppa ut ur munnen på mig xD




Roligt...
Dock lite trångt på hemvägen eftersom Nico fick 2 motorer i delar så vi fick ju ha delarna i min baguns ...
och hundarna i baksätet med oss ;)
Men de gick ändå..

:)

Så vi var inte hemma förens klockan 12 på natten..
Så vi satt 17 timmar i en bil ;)

Lite stelt efter de .. . . .

Sen i Söndags sov vi ganska länge :)
Sen åkte vi hem till Mami och fika en Alla Hjärtans dag fika :)
Min bror hade kommit hem över en dag med.
Sen åkte vi till Halmstad och åt på Capri.. :) Gott!
Pasta Curry..


Och idag har jag övningskört i Halmstad, hämtade min teeeleee på Onoff ;D Finally
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback