Onsdag 24 Februari

Ett litet roligt video klipp xD

 



Nu har jag varit och mockat och prata lite med pappsen :p
Rasmus åkt till sin mormor och dennis och jag har precis satt upp min spegel och jag hade stora problem och få upp tavlorna jämnt xD haha...
Men nu sitter dom där.- :)

ikväll ska vi nog inte göra så mycke.

Typ kolla film eller nått..

Är så grymt uttråkad!

vet inte vad man ska göra med all tid :/

Och en sak till jag skuller vilja tillägga!

SÄG NEJ TILL DJURMISSHANDEL OCH PÄLSINDUSTRIN!

Måste bara tillägga att jag såg världens äckligaste video igår, som låg ute på någon sida..

Om den kinsesiska päls handeln, där dom flådde djuren levande!

Där man verkligen såg hur dom försökte få dom och sluta men dom bara frtsatte, dom kunde la åtminstonde dödat dom ordentligt innan dom började :'(

Trodde inte mina ögon, en sån video skulle man fan ta och skicka till Rihanna och dom som verkligen köper såna pälsar, Nej ush säger jag... !

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Här kommer bra lite musik iaf
l
l
l
v

You'll be in my heart- Drew Seeley






 

Usher - You´ll be in my heart

 

 

 

 

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback