Låång resa framför oss

Jaha idag har vi förberett oss för och åka till Karlstad imorgon (som är runt 100 mil fram och tillbaka)
Bakat frukostbullar, kakor och sen ska vi göra pastasallad :)

Och jag har fått min veckorevy så jag kan läsa i bilen :D Lovely!

Och vi ska hämta en sladd till den bärbara datorn så vi kan kolla på film oxå :D

Sorority Row :) Skräckfilm ;)

Så imorgon ska vi upp klockan 6 på morgonen och packa ut oss i min bil och sen bär det av .

Ska fan åka i pyjamas byxor och raggsockar, precis som när vi åkte till Öland :)

Mys!


Kommer klart ta lite fina bilder på vägen som jag lägger ut senare :)


Men nu ska jag göra något vetttigt :)


Tjingtjing<3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: [email protected]

heej.. självkart kan jag det :)

adda min msn bara :)

[email protected]

kram:)

2010-02-15 @ 17:01:55
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback