Jaha i helgen har vi firat min söta underbara Älskling <3

I fredags firade vi Dennis,
Sune, Carina, Hans mamma och pappa var här och t smörgås tårta och tårta :)
Och Dennis fick sina älskade byxor och skor av sin käre mor :D
Fina va dom !
Sen åkte dom hem och vi kollade vi på film och åt godis och sen gick vi och la oss..
Lördagen sov vi till typ 12 tror jag, och sen åkte jag till hishult och red och mamma sydde in min klänning jag skulle ha på kvällen, sen åkte vi till stallet och tog in hästarna.
Sen hem fixa till sig, göra mat och sen kom Stefan och Emma först av alla med piroger och rulltårta <3 MUMS!
Sen fixa alla till sig och sen började festandet.

Kvällen var....
Rolig men lite för mycket och dricka för min del, vin, cider, grogg, shotar :P
HAHA finns många bilder som ska ut.. typ 156 st xD Men dom finns på den andra datorn så dom kommer upp senare.

Eller ja inte alla kanske men en del :P


Söndagen spenderades i sängen, illa mående med magont hela dagen.
gick upp runt halv 5 tror jag..
Eller ja några gånger där emellan oxå för och spy :/
Sen kom Älsklingen med frukost på sängen till mig :)
Knäckebröd som jag rekomenderar alla och äta när ni mår illa..



Sen igår jobbade jag till 4:a och sen åkte jag och Älsklingen och åt.
Fanns inget ställe som var öppet i Halmstad så fick bli laholm.





Hörde på radion igår att 2 st svenska officerare blev skjutna till döds i Afghanistan med.
Må dom vila i frid

Idag har jag bara städat, diskat och röjt undan i köket efter helgens rabalder..
och nu ska jag mysa med Baby i soffan <3


Tjingeling !





Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback