Inte uppdaterat på ett tag

Jaha nu har man inte uppdaterat på ett tag, men nu har vi möblerat färdig iaf.. :)
Så nu har Dennis och jag vårt sovrum i det gamla vardagsrummet och Thina och Rasmus har vårt gamla och sen har vi "all" rummet i thinas och rasmus gamla sovrum.. så vi har typ roterat med klockan :P

I helgen har de typ inte hänt så mycket..
Kollat lite på film och så... käkat lite godis mm ..

Igår var vi på arbetsförmedlingen så nu ska vi ut på praktik i ett halv år... Jihuu... NOT
Vill jobba!!!!
Ush!
Iaf så har jag ingen aning om var fan jag ska börja någonstans?!?
Helt kluven, dom vill ju helst att man ska praktisera någonstans där man kan få möjlighet till ett framtida jobb...
Och det är?!
Hmm.. svårt... Ja!

Idag har vi hjälpt uffe med och hämta ved, eftersom han inte kom någonstans med sin bil i denna snöjävlen!
Gaaaahhh börjar bli riktigt trött på den!! Men vem fan är INTE de liksom??

Imorse så väckte Dennis mig klockan kvart i 8 och ba ska vi äta frukost?!?
Knappt irriiterad man blev då eller!?
HAHA han va typ huuuuuur pigg som helst, så jag tog på mig min "ögonmuff" och försökte somna om igen.. söt jag måste varit när de står This Bitch Is Sleeping på den ;)
Kände mig som en lagom bitch när jag snäste åt han när han knappade för högt på datorn eller rörde sig för mycket.. trött som en negeboll :0 Ljust var de ju oxå i rummet, inga draperier eller nånting :S
Suck...

Men men ska sätta upp den i veckan hoppas jag... lite jobbigt och vakna 7 varje dag...


Hehe... Är INGEN morgonmänniska!


Idag är jag och Dennis hemma själva ett tag,för Rasmus är i Laholm och ska äta middag med sina föräldrar och Thina har åkt till sin Mami :p

Så blir ensamma ett tag...

På Torsdag kommer Nico och terrar oss IGEN ;) skojja..
Alltid välkommen.....
OM du inte äter ut oss ur huset som lille Krille brukar göra! xD


&

på Lördag funderar jag på och dissa pojkarna och åka till Veddige och träffa Lilleman :D Får se hur långt pengarna räcker :/ USh och fy för och vara arbetslös :(


Nu ska vi sätta upp min spegel så jag kan stå och spakla och slipa mitt fejs i sen ;)

HAHA! måste säga att detta med sminkandet inte bliviti så överdrivet som det var innan, innan gick jag inte ut och hämtade posten utan smink, nu åker jag osminkad, i pyjamas byxor och med världens knullrufs till affären xD
Gott e de
Min Älskling har försökt få mig att fatta att jag inte ALLS blir snyggare med smink utan tvärtom :s
Hur han nu får ihop de??
:)
Men men.. inre skönhet kanske?!
Skulle inte tro de va...
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback