Hmmmm ja inget vidare idag heller



Jobbat idag igen, blir jobb hela veckan, gott med lite pengar :D
Wohoo...

Ska köpa min Dvd spelare till bilen :D

Kanske har fixat garage så vi kan svetsa mina "en gång kallade tröskellådor"

Har skaffat en garaget.org sida med, grattis till mig :D


Paradise hotel finalen imorgon.. Vem vinner?! :0
olidligt Spännande ;)


Vi har och varit och hämtat Dennis diff i Gbg med :)
en liten tripp bara han och jag<3
härligt..
Vi köpte lite färd "godis" och sen bar de iväg :) Mysigt..


I helgen ska vi fira Dennis födelsedag och hoppas allt går bra, DOCK INTE Som förra året :o OMG med folk där var i hans lägenhet!
Hehe, men hade kul iaf :)
Alla är välkomna :D bara och höra av sig så vi vet på ett ungefär hur många vi blir :)


Nu ska jag nana , tjingtjing


 

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback