Fredags mys ! <3

Nu är de slut på veckan de är dags för fredags myyyyyyyyyyys :D

<3

fINALLY liksom!

Bra film kommer det ikväll med...
Catwoman :P
Graouw!
Fel av mig det var imorgon :(

Hehe... och imorgon är det godisdags :D
För imorgon är det lördag :D
Längtar!

Idag ska jag bara mocka gå ut och ställa den förbannade soptunnan upp som skottte gubben körde ner!

Sen ska jag mysa :D
Heeeeela kvällen...


Och vill tacka Joel som hjälpte mig med min header :D
Så jag fick lite variation :P


Thanks!

Nu ska jag äta frukost :D

Tjingtjing <3

02:26
Och jag är fruktansvärt uttråkad!
HAr precis hjälpt thina ut med min bil för hon ska hämta några tjej kompisar i Halmstad..
Fick skotta ut bilen juh :P
Inte lite snö det kommit om man säger så!
OMG! HAHA
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback