Fredag <3

Måste börja och berätta att ja fick vääääääärldens sötaste 13 månaders present igår
En Rosa/orange ros, tillsammans med världens gosigaste plysch nalle björn, SÅ himla söt! och ett jätte sött kort som Dennis skrivit massa text i :)
Åhh Älskar min pojke så himla mycket!
<3
Sen var Lisa Dennis och jag i Markaryd och köpte skor till Dennis, och sen hämtade vi pizza..
Lisa bjöd både på skor, pizza och nya raggssockar :D
Weeiiii.. Mina gamla var lie sletna ..

Och idag var jag uppe tidigt, redan . klockan 9:)
Duktiga jag :P


Åkte till Laholm och hämtade mina Tupperware grejjer, eftersom jag nu blivit en tuuperware försäljare, s hämtade min start väska med alla produkter, kataloger mm.
Så nästa vecka ska jag börja sälja.. Toppen :D lite och göra !

Så ska läsa info om alla produkter mm så jag är lite förberred och lära mig att inte säga TYP hela tiden..
Mamma sa de xD HAHA!

Kommer bli ganska kul


Sen har jag blivit en Buzzador med..Allting är gratis, du får hem produkter som Buzzador väljer ut produkter åt dig som inte kommit ut på marknaden än, sen provar du dom. säger vad du tycker och tänker om produkten /erna.. sen skickar du svaret till dom.. skit coolt..



Vill du också prova på?
Gå då in på
http://www.buzzador.com/index.php?lang=se
Och läsa avtal och regristrera dig...
Och tänk .... allting är gratis :D



Idag kommer där en och ska kolla på 760:in..
Förhoppnings vid säljer vi den idag :D en bil mindre!



På måndag ska Mami och jag övningsköra och simma, sen ska vi på möte i Laholm :P
Torsdag ska jag hem till Kinna och vara med henne på ett av hennes Homeparty ..

Men nu ska jag städa lite.. :)



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback