Framtidsplaner

Ja lite får man ju faktiskt tänka på framtiden och att man inte kan bo på samma ställe om man inte får jobb där man bor för tillfället..
Så nu har vi börjat fundera på och söka jobb och lägenhet eller hus uppåt landet...
Typ gekås elller va fan som helst... Anything liksom..
Och dennis på nån fabrik i Torup ..
Finns väl en del travkuskar kring Halmstad området som behöver hästskötare..
Körkortet är ju på gång, Mami ska köpa körlektioner till mig och sen så när jag fått mitt körkort så ska vi antagligen flytta..
Allihopa kanske :P

Det jobbiga i det hela är väl att vi får leta nytt garaget, precis när vi väl fått tag i ett :/
Åhhh -_-

Vi letar lägenheter som ligger breve varandra så vi kan terra varandra dagligen :D Wohoo..
HAHA!
Men vi får se, just nu är väl mest planerna inne på Brännö där Dennis bodde innan han flyttade "neråt" igen :)
Mysig håla , fina lägenheter och en lugn by...håla..
eller vad man nu ska kalla de..


Men men vi får väl se hur de blir med den saken...
innerst inne hoppas jag fan vi gör det för jag e svullet trött på och frysa! :0

Vill inte somna skållet varm och vakna som en istapp..
Som Thina drömde, att vi hade istappat i näsan när vi vaknade xD
Weird kvinna :P

Vill ha värme dygnet runt, vill inte elda!!!!



Thina åker till sin Mami antingen i helgen eller nästa vecka, dom ska kolla på Göteborg HorseShow :)
Och hon ska få lyx i typ en vecka! FUSK

Och jag och Dennis och Rasmus blir hemma med the doggys :P


Anyway
Nu ska jag göra nått vettigt, typ lägga mig i sängen under täcket eller nått..
Sjukt uttråkad!

Pusselipuss



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback