13 Underbara månader

underbara du!
<3

Idag är det den 25 Februari och det betyder att jag och Dennis firar 13 månader idag :D
Tiden går.. <3
Men iaf så har det varit 13 helt fantastiska månader !


Och "igår" fixade jag till de sista på mina naglar, inte helt felfritt men det e ju dock bara andra gången jag använde acryl så lite credit borde jag allt få ;)
Men Älsklingens hjälp blev slipningen perfekt :)
Sen ska jag se om jag kan använda glittret imorgon, nya grejjer ska beställas när pengarna finns.
Här kommer lite bilder :)
Här kommer en liten bild :)

 

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Reine

Ser inte bra ut, borde kanske ta en utbildning. Ser att dennis försöker få dig till att bli en dålig kopia av hans ex. följde hennes blogg tidigare. Och har hittat dina kommentarer på hennes sida. Vet att hon hållit på med naglar och skit i minst 6 år. Och detta med bilar osv. Ni är för fan patetiska ska det komma ett barn snart också lr.Eller ska dennis köpa en v 40 som han ville att angie skulle. verkar som ni lever en kopia utav deras liv. Skönt att tjejen lämnade han. Synd att du går med på att leva deras liv. och att du försöker vara henne

2010-02-25 @ 11:22:48
Postat av: Anonym

INGET LIV! sluta härma andras bloggar ffs!

2010-02-25 @ 12:02:11
Postat av: Alexandra

Alltså jag förstår inte detta, om nu folk tycker att Angelica gör saker som är fina, typ som hennes naglar, borde inte hon ta credit för de då? Att folk tycker hon gör ett bra arbete.. :S och sen det med v40 visste jag inte ens, jag har alltid tyckt v40:in är den minsta,stilrenaste och billigaste bilen i kombimodellen man kan komma åt, vilket jag kommer behöva senare eftersom jag ska köra hästsläp.. och JAG fick välja en bil jag ville ha och Dennis köpte den till mig i födelsedags present.. Han har aldrig sagt att han ville jag skulle ha en v40, han ville jag skulle ha en golf3:a som han... jag valde bilen själv! Och att DU tycker mina naglar är fula?? läste du kanske att det är andra gången i hela mitt liv jag gör de..? Nej du barn kommer inte på frågan dom närmsta 3 åren, eftersom man ska vara TVÅ om en sån sak.... :) Tycker Dennis och mitt liv funkar utmärkt som det är, sen om ni nu tror att jag försöker vara Angie. visst.. fine :)bryr mig inte... För jag vet själv sanningen, och visst jag läser angies blogg. ser hur fin den är.. men härma?? härmar alla henne som lägger en EGEN header, gör en EGEN signatur då

?:s Förvirrad...

2010-02-25 @ 13:00:38
Postat av: Camilla

Så de kan vara ibland, personer har INGET LIV som nu någon namnlös person skrev.. Nu syftar jag inte på Alex utan på Angelika som LETAR efter saker och tjafsa om ... lämna dom stackarna ifred någon gång. inte precis så att någon av dom hackar ner på dig...

2010-02-25 @ 13:33:08
Postat av: angelica

Först och främst... "skrattar" måste jag säga till vissa! VÄX UPP! sen detta med att vara 2 gällande att skaffa barn.. Det var faktiskt dennis som ville ha barn först! nu är jag tacksam för att han är ute ur lewins liv för alltid.. och till dig camilla .. DIN LUFFARE VEM FAN ÄR DU?!?! BE ALEXANDRA SPÅRA IP-ADRESSEN DET ÄR FÖR FAN INTE JAG SOM BRÅKAR! och alexandra , jag förstår att folk reagerar.. Seriöst jag ser själv likheter. men ansér att det är dennis som är pinsam!

Människor VÄX UPP! Reine jag är bäst det spelar ingen roll, jag är oslagbar. försöka bli en kopia kan man alltid göra =) men du ska noog inte vara för hård

2010-02-26 @ 00:20:24
URL: http://angiesodelicious.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men se de positivt Angelica.. Tycker dina naglar är fina och hoppas på och kunna göra så fina jag med någon gång.. och om du nu tycker att jag härmar dig så får jag väl bara ändra min design? :) eller?

2010-02-26 @ 17:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback