Samhället idag alltså SHIT

Hur FAN kan man komma och säga att en kille är en RIKTIG man...
När denna "mannen" har misshandlat en 2 gånger mindre person än sig själv både fysiskt och psykiskt?


Pussla ihop det du!



Läste i tidningen att en styvpappa hade vanvårdat och psykat sin styvdotter att det blev rättegång..
Han hade inlåst in henne i kalt rum i källaren och bara gett henne mat när han kände för det , och tvångsduschat henne i iskallt vatten...
Borde inte sånna människor dö?





Satt och tänkte på ens sak här om dagen..
På hur långt man skulle kunna gå för den man älskar
Rätt sjukt när man väl börjar tänka efter

Tänkte så att om det någonsin skulle hända Dennis nånting.
Den enda personen som betyder allt för mig..
Så skulle jag aldrig förlåta mig själv eller personen i fråga som utsatt honom för det.
Hade någon skadat/ dödat Dennis så hade jag hämnats något så kopiöst mycket tillbaka.
På den som dödat Dennis eller skadat honom.
Hade satt en kula mellan ögonen på allt som nånsin betytt extra mycket för den personen medans den kollade på! och sen hade jag gett den men för livet!
Gjort den förlamad, BRUTALT FÖRSTÖRT resten av dens liv.
För det är precis vad den personen hade gjort med mitt liv om Dennis hade försvunnit.
Hade hämnats med en hämnd utan dess like.


För utan Dennis är jag ingenting.
Seriöst?? Jag har inget liv utan Dennis
Han är och kommer alltid förbli min ända!


Skulle bara säga de så jag fick ut det! :)

Bloggar mer när vi fått bredband

:D


Mycket har hänt nu på senaste <3
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Anonym

en riktig man består av fler än honom.. hur var det nu med kontakterna? men man borde tänka sig lite för. om Han (mongot) inte minns vad den xet lovade... Och jag står fast vid att han är en riktg man. Med tanke på att han har förändrats idag.

2010-12-13 @ 10:51:25
URL: http://angiesdagbok.blogg.se/
Postat av: ps

2 ggr skriver du om i bloggen. 2 ggr som finns polisanmält ja..! ta reda lite på fakta och historia alexandra. jag levde med honom i 2 år. helvetet började efter 6 månader. men människor kan förändras. Iaf vissa. och oavsett vad han skadat mig så vet jag en sak denna man avgudar och som han aldrig skulle skada Och det är djur och barn. HAN SKULLE ALDRIG MORDHOTA SIN SON, OCH HAN SKULLE ALDRIG TILLÅTA SIN NYA FLICKVÄN GÖRA DET HELLER.

2010-12-13 @ 10:59:36
Postat av: Alexandra

Nej nej alltså : en 2 gånger mindre person... alltså hälften av sin egna storlek :)

En gång misshandlad förstörd för livet antagligen kan jag tänka mig.. inget jag tänker prata om eftersom jag inte vet det själv men jag kan väl tänka mig att man blir fruktansvärt osäker efter det.. Vad menar du med : hur var det nu med kontakterna? Dennis skadade aldig Lewin. (Om du tycker att han skadar honom genom att inte vara fär för honom så visst det kan jag förstå men sen så var det du som till sist satte stopp för Dennis att träffa Lewin.. PGA av mig.. :/ Om det än någon du ska skylla på då så är det väl mig i så fall? Tycker bara det är fel att du jämnför honom med ditt ex som var GANSKA brutal mot dig ett tag. visst han har säkert förändrats men Dennis har aldrig skadat dig på det viset... eller? :S

2010-12-13 @ 14:57:00
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback