Nyår :)


Imorgon är det nyårs afton och då blir det fest!
Fin klänning, massa folk, god cider från systemet... HAHA och antagligen världens bästa kväll på länge!
Haha för er som inte vet har vi inskaffat MASSA roligt..
Kinect till xboxet som Thiina och jag provspelade igår.. haha
för er som inte vet så är man själv kontrollen i det spelet, dina rörelser görs på tv:n :)
Spelade boll och paddlade... hahah Dennis knäckte sig xD
Grannarna tror nog vi tappat det helt..
Haha jag bara stod och viftade och sparkade och hoppade... As kul ju!

Och sen har vi köpt såna dansmattor som man sätter fötterna på och shakar loss ordentligt :)
Lite anfått efter ett tag men jag har nog inte skrattat så mycket på länge !

Carina kommer på Söndag för och fira nyheten vi fick reda på igår :)
Alla är så glada och Allting kommer bli så bra!
:)


I love my life <3


Nu ska jag upp till svärfar och hämta den mobila bredbandet så jag kan beställa mina sportstolar till min bil :D


Tjingtjingeling plingeling



Är överglad idag :)
Dagen började sååååååååå bra <3


Älskar min Dennis
Bara min :)



Bra man valde en påsklänning för då syns inte bullen på magen efter all julmat xD



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback