Flytten är äntligen klar !

Jaha då var flytten äntligen avklarad och jag hoppas att vi aldrig mer flyttar! Fy fan vilket jävla slit! Men som tur var har man ju Carina,Hans,Sune och Jenni som finns när man behöver :) tack allihopa! Det känns verkligen i kroppen nu när man flyttat konstant i 5 dagar. Kort tid men det gick. Pressat schema och många sura/arga miner. MEN.. Nu har vi ett fint nybyggt hus med golvvärme, öppen spis,altan,stor tomt,nära till allt, allting är nytt i huset :-d freeeesht! Inte jätte dyrt heller. Dock blev jag lite förbannad här om dagen när jag skulle använda spisen.. -_- så sjukt invecklad! Med touch och allt. Och det räcker du ställer nånting på den när den är av så börjar de pipa jätte mycket:o fattade inte varför först.. Haha trög som jag är. Grannarna tror nog dock att vi är helt ute och cyklar. Jag thina och Jenni hade värsta damp humöret här om dagen. Övertrötta till max och jag och thina i samma rum då,--> blir bara galet:p nu ska jag dock ringa till kommunen och se om vi kan få bredband. Vi hade inga möjligheter till de i horsabäck ju. Men nu så jävlar! Haha.. Som sagt bloggar mer när vi fått bredband:) tjingeling<3
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback