♥ Tisdag, avslutning, Cv

AME Idag igen.. dock hade vi avslutning idag.
Så de firades med rabarberpaj och vaniljvisp. :)
Mums..
Jag och Thina körde in, hon skulle till Af och göra något med. vet inte vad..
Men sen hämtade emma henne och dom åkte och spelade innebandy.. eller ja Emma gjorde.
Inte Thina :P

Sen åkte vi hemvi 4 tiden, hann inte mer än hem sen skulle jag åka till hishult och rida igen ;)
Mys..
Fint han går nu, behöver knappt tyglar längre, han går av sig själv, fint dessutom.
Galoppen blir han dock lite "överböjd" i.
Vet inte riktigt hur jag ska få upp honom men det löser jag nog.

Nu ska jag hem och skriva Cv, som jag fick lite tips från Frida om hur jag skulle göra.
Kommer nog bli skit bra :D
När min dator funkar igen..
Gaaahh..
Handikappad utan datorn ju!



Men men...
Ha de så bra alla<3
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Anonym

hej.. vad menar du med överböjd? kan kanske hjälpa dig.. har ändå ridit dressyr i 15-20 år.. ler.. kram

2010-09-01 @ 11:57:25
Postat av: Alexandra

Hm, svårt och förklara tycker jag.

Men han rullar fram och har nästan nacken så böjd så han har huvudet mellan benen, det känns mer som om han ska bock vilken sekund som helst, har försökt samla upp honom men han vill inte riktigt..

2010-09-02 @ 13:07:41
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback