Okej nu är jag riktigt arg!!

Inte nog med att datorn uppdaterade sig typ i en timme igår när jag kopplade upp mig på internet, DEN tog sig friheten och packa på sig 200 miljoner virus med :@
Så nu har jag antagligen både den ena och andra Trojanen och Bakterier på min dator :/
Så får sitta på mammas tills någon hjälper mig :(
Skit oxå!
Någon dator kunnig snäll själ som vill hjälpa mig? :(((



Har bestämt mig för att köpa en extern hårdisk!
Typ på 500 gb eller något.
FAN TA DEJ DATA JÄVEL OM MINA BILDER FÖRSVINNER!
:)
Härdan efter ska jag lägga in alla bilder musik mm på en utomstående hårdisk, så skulle de komma virus så blockerar jag bara dom från och ta sig in i min externa :)
Smart va?
Plus att datorn kanske inte blir lika seg då ;)
Har ju en del om man säger så xD
Många minnen som skulle krossas om bilderna försvann.
Håll tummar för mig att dom inte gör de!
Och till er som har bilder på barn, avlidna vänner mm..
Snälla köp en extern ist. skulle dom försvinna pga av virus så är det inte lätt och få tillbaka dom...
Här är min lilla pärla :D
990 :- på Elgiganten


Ja den ska vara rosa <3


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Jenny med J =P

Ska nog springa och köpa en sån sak jag med =S

Man vill ju inte bli av med allt för ett skruttit virus!!

2010-08-26 @ 16:09:25
Postat av: p i i n k p i i e r c i n g ♥

Älskar rosa!!:D



svar: du kan ju kommentera många bloggar, bli medlem på bloggtrafik.nu:)

2010-08-26 @ 16:23:54
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/
Postat av: Therése

Man kan få tillbaka det, men då får du lämna in datorn så kan dom fixa det. det gjorde jag när min krashade. :)

2010-08-26 @ 16:56:08
URL: http://theresejornbo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Man kan det alltså? :) men jag har en data nörd som kommer hit och kollar på den som tur är så jag inte kladdat för mycket på skiten :p

2010-08-26 @ 17:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback