Igår blev en städningsdag av lägenheten...

Igår blev en städningsdag av lägenheten, rensning av garderoben(behövdes) och okej eller aa total sanering rättaren sagt:) fint blev det. Ska dock se om inte jag kan rensa ut mer kläder. Har lite överflödigt med kläder i min garderob just nu :p idag ska vi till Halmstad på hemligt uppdrag. Och sen ska jag se om jag kan köpa mina gympaskor. Behöver nya skor till jobbet. Eftersom man går så mycket i det. Mina knä vill jag ju gärna ha kvar ett tag till. Sen så vi nog hämta thina så sjukhuset,där hon har hälsat på Jennie den klanten som brutit fotleden:p nä det är lite synd om henne faktiskt. Krya på dig jennie<3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback