Grrrr

Jag vill spy på dig, din familj och din äckliga släkt!!
Jag vill spotta dig i ansiktet och skratta högt!!
Jag vill blåsa av ditt fula tryne med ett avkapat hagelgevär!
Jag vill kunna pissa på din fula gravjävel efteråt!
Du är patetisk!
DÖ MÄNNISKA!!! DÖÖ NÅGON JÄVLA GÅNG!


Så grymt förbannad på ÄCKLIGA PATETISKA människor!
För jag säger då bara en sak, vissa människor har då fan inget liv iaf!
Kalla mig omogen om du vill...
Men har du någonsin kollat på dig själv?
Du är då fan inte ett jävla dugg bättre!


Dagen du dör kommer bli den BÄSTA i mitt liv!


Och jag ska personligen kyssa den människas fötter som orsakar den! :)


Nog med det... bilderna på min älskade bil kommer iaf här :D

Jag vet att grillen saknas men den gick sönder när vi skulle fixa den :(


Jag vill tacka min underbara Älskade pojkvän Dennis som har gjort det mesta på bilen inklusive lackering..
Fast med min hjälp :)
Har faktiskt gjort jävligt mycket på den själv, förutom den tekniska då..
Men bilen är iaf på gång att bli bättre.
Dvd:n är inköpt och skärmarna sitter i .
Dom kom i idag :D
Thina och Dennis kopplade in dom :D
Så nu kan vi kolla på film i bilen :) wohooo!

Fälgarna ska pulverlackas, precis som bakaxel och framaxel och dragkroks molegängen :)


Är så JÄVLA glad att jag har Dennis, du är det bästa som hänt mig!
Vill aldrig förlora dig HoneyBunny !
Och den som försöker ta dig i från mig på något sätt, kommer jag personligen med glädje blåsa skallen av utan tvekan :D

Jag känner mig aggresiv :0
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

bilen blev grymt snygg.. ni har varit duktiga allihopa.. kram

2010-08-26 @ 18:01:24
Postat av: Anna

haha, lite agressiv kanske ;P men fett härlig bil^^

kolla lite på min blogg om du vill (:

2010-08-26 @ 18:53:49
URL: http://kanskeomjagblundar.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAHA Anna man behöver lite attityd och lite aggressivitet för och klara sig i dagens läge :p TACK Carina :D Den är inte riktigt färdig ännu men det kommer :D

2010-08-26 @ 19:02:23
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback