Garn Graffiti

Ja du läste rätt, garngraffiti .

Det är något min mormor håller på med i byn där hon bor i några år, för och piffa upp samhället lite.

Tycker det är as ballt! Men nu har trafikverket satt stopp för det!

Idioter, jag menar hon gör det för grannarnas och sin egna skull, tycker det är sött faktiskt.

Men trafikverket tyckte det var en trafik fara!!!!! så hon fick plocka ner de, men bara någon dag

senare så ringde dom och hon fick sätta upp dom igen :)

http://hallandsposten.se/nyheter/laholm/1.932050-garngraffitin-har-tagits-ner






<3


Och för er som vill se det så har Hallands nyheter gjort en intervju på henne idag som kommer på kanal 4 klockan 18.15 ca.
Hon ringde och berättade de nyss :)
Så glad för hennes skull, hon var helt i exstas :p

Kolla reportaget om henne på denna sidan :)
http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/halland?videoId=1.1759992
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: idaedström

hejhej , allt bra?

2010-08-26 @ 16:40:36
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: ida edström

sv : det är bra här också. :)

vilken tur, vi har också hafft problem det datan , jag blir verkligen galen då ! :p

2010-08-26 @ 17:01:34
Postat av: carina

fram för fler mormödrar som din..jätte coola saker..

2010-08-26 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback