Folk lever på drama

Japp tyvärr är det så.
Vissa har drama som sitt liv.
Och skulle det inte finnas drama så skulle man ju ha ett NORMALT liv, och DET går inte för sig :S

Hm, förstår mig inte på vissa människor...
Sitter på Lotsen i Laholm nu, kollar lite praktiker / lärlings jobb mm..
Söker lite överallt, kolla utomlands med.
ska på möte den 9/9 i Halmstad för lite mer info :)
Funderar starkt på en ranch utomlands, Dennis sa själv att han inte hade några problem med det.
Dock trodde han att jag skulle DÖ för att jag inte hade en affär närmare än 5 kilometer xD
Så jävla desperat är jag inte.. :)
Hade mer sett den som en livs erfarenhet och få bo ute på vicshan med hästar, feta utsikter, boskap mm..
Får se hur det blir :)

Nu måste jag fortsätta med mitt informations letande :D

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

tror du verkligen allt som folk säger stämmer.. tror bara vissa vill ha uppmärksamhet o vill synas annars försvinner dom.. hihi.. prova på att jobba utomlands medans du kan.. snart kommer annat i vägen här i livet. våga prova.. dennis klarar sig.. har ju mamma.. haha... kram

2010-08-24 @ 14:37:56
Postat av: Alexandra

HAHA nej det gör jag dock inte!!! Folk har en tendens och överdriva i vissa lägen...

Men om dom mår bra av det så är ju det kanon för dom :p Jag hade tänkt kolla upp lite, och om Dennis sen väljer och följa med så är det upp till honom :P Ses snart <3

2010-08-24 @ 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback