Bilen är snart färdig

Nu har vi varit i garaget konstant i 2 veckor.
Men NU , nu jäklar är bilen snart klar !
Imorgon rullar den ut ur garaget.
Många häpna blickar kommer det bli!
:)

SUCKERS!

Och för övrigt så är jag snus pank :P
Men det är det värt,
bilen ska rulla till Vallåkra på Lördag natt för utställningen.
Kommer sova som en bebis i bilen,

jobbar ju Lördag till in på natten så kommer få sova i bilen med Thina och Dennis :)
Mysigt värre.
Kommer bli helt great alltså!
Fjärilar i magen har jag ju dock
Bilen blev GANSKA låg så några fartgupp vill ja då inte träffa på iaf xD
Kommer börja gråta om någon del av mitt kjolpaket pajjar!!!!



Anyway så har jag och Sarah tagit upp kontakten igen efter ett VÄLDIGT mycket för långt uppehåll .
Var i Laholm och träffade henne och Kim,
spelade xbox, drack vin och cider. fixade naglar mm.
Sen hämtade dennis mig klockan 6 på morgonen  :/
Sjukt dåligt samvete hade jag men jag hade hemlängtan :(
Saknade min plutt juh!
Har knappt varit ifrån varandra nånting sen vi blev tillsammans och det är ändå 20 Månader snart :P
HAHA okej jag är beronde av honom!
HE´S MY DRUG!

Iaf så har jag bestämt att när jag fått mitt körkort så ska jag åka och hälsa på min vänner :)
Typ Lilleman+familj, Sarah&Co, Min bror och hans underbara flickvän Elin, Molly och valpisen Mio?
Heter han så?
Elin och jag ska ha en "skräckfilms" kväll bara vi 2 när andre ändå är i Norge


Nu är Thina snart färdig på Af så nu ska vi tillbaka till garaget, Min käre svärfar kommer snart och ställer min framvagn och förhoppningsvis kan han fixa mitt auspuffanlagen med :D
2,5 " Rostfritt innan Vallåkra JA TACK!
;)

Ha de gott allihopa, everbooooody
Im so FUCKING happy

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback