Tiden går för snabbt

Känns som om det var bara för några månader sen han körde mig till min stundent fest i Halmstad och jag satt och babblade som en idiot på hemvägen as packad och sjöng till låten Jadde- Living to love you..
och jag hade kontrollen till hans stereo MWOHAHA.. REPEAT! Over and over again :P

Och eftersom Dennis och jag firar 15 helt underbara månader nu den 25 April så ska vi fira de :)
Antagligen med Thina och Rasmus :D
Vi funderer på och åka och kolla på Bio och kolla på den nya "Drakttränaren" och äta på restaurang eller något sånt..
Och sen blir de hyra film och köpa godis och bara mysa i lägeneheten <3




Är så sjukt glad att jag har Dennis som håller mig uppe.
Hade inte du Älskling funnits så hade jag inte orkat ..
Så tack baby för du finns där för mig i vått och torrt..
Och du gör mig lycklig som bara finns där och ler mot en när man vaknar på morgonen och kommer med The till en och säger att man är underbart vacker fasten håret spretar och alla håll och kanter och man har streck i ansiktet efter kudden.. :$
Finns inget som gör mig gladare
Du förgyller min dag

Älskar dig Dennis Leandersson Honeybunny..
Vi för evigt<3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback