Praktik ----> jobb? :D

Jaha då har man fått praktik förfrågan..:D
HAPPY!
En travkusk har frågat efter att få ha mig där och se hur jag jobbar och då kanske senare anställa mig :)
Gott !

Så ska dit imorgon och se hur de ser ut och hur många hästar han har och så :)

kul ska de bli ochkanske få börja jobba igen ..

Ska se om inte jag kan ta licens sen med...
Så jag får börja köra!

Men men en sak i taget!

idag var vi i Knäred och hämtade spån och Björn skickade till mig ba:

Vad ska du göra i Knäred? :P
Jag : Huu?? hur vet du att jag ska dit?
Han: Jag seeer dig Mwohaha!
Jag: VA FAN E DU DÅ!? :0
Björn:hahah jag ligger i din bagagelucka ;)visste du inte de??? hehe
Jag: DU ÄR HÖG! HAHA xD


STÖRDA MÄNNSIKA xD
Sök hjälp
Imorgon ska jag och Mami till Halmstad mamma ska laser operera sina ögon så jag får köra in, sen ska vi kolla lite i stan, ska se om inte jag kan hitta ett snyggt nagellack..
Dennis valde igår, det blev blått.. :) Fint<3

sen ska vi äta något gott och sen drivar vi till Skottorp och pratar med Jan om praktiken sen ska jag hem och gosa med min älskade Dennis :)

MYS!

Kommer sakna dig idag baby!
Miss you!



Men men nu ska jag ut och hoppträna på banan :p

Tjingtjingeling <3



19:09
Fägar just nu mina ögonbryn, eftersom jag är blond så har jag därför oxå blonda ögonfransar och blonda ögon bryn... och hur snyggt är det på en skala från 1-10? Man ser ju inte dom! man skulle nog lika gärna kunna raka av dom :s
Fult e de... börjar få värsta utväxten på knoppen nu med så borde nog fundera starkt på och färga håret igen xD




Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback